Wysłany: Czw 16:49, 21 Lut 2008 Temat postu: Regulamin zgłoszeń!
Witam!!!
Jeśli z jakis wzgledów niemozecie wpłacac dotacji,lub poporstu chcecie uzbierac sobie na jakąś broń itp. to to jest forum dla Ciebie!Ropzumiem że jednak suma 1000 to jest jednak coś i napewno by się przydało doczegoś innego jeżeli do dotacji.
REGULAMIN:
1.Aby poprosic o zawieszenie dotacji założ nowy wątek w tym dziale w temacie wpisując- Dotacje-..(swój nick w grze)
2.W poście wpisz ilośc dni,w których niebedziesz wpłacac dotacji.
3.Mozliwa ilośc dni to 10.
4.Prośbę można składac RAZ na miesiąc.
5.W poście wpisz również dlaczego prosisz o zawieszenie dotacji i do czego Ci się przyda kasa.
6.,,Podanie" bedzie rozpatrzone przezemnie lub.adasiek_00 w ciągu 1-2 dni.
7.Zawieszenie dotacji niema wpływu na podsumowanie tygodnia.
8.Jeśli poprosisz np. o 9 dni a 9 dzień wypadnie np. w sobotę to do niedzieli następngo tygodnia musisz zacząc wpłacac dotacje jak zwykle.
9.Minimalne są 2 osoby na tydzień w prosbie o zawieszenie dotacji.
10.Jeśli jestes ciągle atakowany i masz duże stratu to możesz podac większa ilośc dni np. 20 ale trzeba podac konretny powód który będzie rozaptrzony
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach